Saturday 18 June 2011

sejenak bersama Jawki

Jam menunjukkan pukul 3 pagi terlebih satu minit cikit, jari jemariku aktif menekan punat-punat yg tertera huruf-huruf a-z. Apabila aku membuka blog bersama, aku melihat satu post bertajuk "sejenak bersama Mok". Amboii aku x nk mengalah gak, dengan pntas aku menyusun ayat2 dikepala untuk menjadi lebih dari yang Mok tulis..hahaha die x sedar diri akan kehebatan aku dalam menulis cerpen. die kne sedar bhawa aku kurus daripada die, lilitan maut diameter badan nye hampir same dengan seekor....

Tujuan blog nie diwujudkan adalah untuk melatih diorg sume menulis dengan kreatif nye. salah satu bende baik untuk dikongsikan. Untuk post " sejenak bersama Jawki" aku nk citer persamaan antara SUAREZ,HAZAMA NGAN AKU...nie adalah citer benar...





haaaa....yang atas hazama yang bawah suarez...dua2 aku minat...korunk nk cakp aku gay korunk ckp la, yang penting aku minat dua makhluk nie...hahaha...hazama 2 muka jawa, aku rse die ade keturunan jawa kot, sama la ngan aku, aku pun orang jawa...ermmmm memang suara org2 jawa sume sedap, x dpt dinafikan...so adela persamman disitu yee antara aku ngn die...:)

suarez lak, aku minat die sebab die pemain liverpool...terpampang gah nye logo liverpool sebagai logo kelab utama diblog nie...hahaha...yang len 2 sampingan jew...cara suarez main mcm aku cikit, tinggi die ngn aku pun sme, bukan nk bangga tp kenyataan..aisshhhh malu la aku...last skali muke suarez pun mcm org jawa cikit la...
so ade la gak persamaan ngan aku...hahaha...

dh la...sebenarnye sume ahli group kne wat post yang bertajuk " sejenak bersama <nama>"...aku ngan MOK dan selesaikan tanggungjawab yang amat berat nie..tinggal lg 3 jendul hensem untuk menulis...so berjumpa lg bersama diriku JAWA MAN JAWKI....salammmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...